کد خبر 1482888
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
مشکل مهدی عبدی با وساطت پیروانی حل شد

مشکل مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس که در پایان شهرآورد با یکی از ماموران نیروی انتظامی جر و بحث کرده بود با وساطت افشین پیروانی برطرف شد.

به گزارش مشرق، در پایان دیدار پرسپولیس و استقلال خبری در خصوص بازداشت مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس به دلیل جر و بحث با یکی از ماموران نیروی انتظامی، در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

با پیگیری این موضوع مشخص شد که بازداشت عبدی صحت ندارد و این مشکل با وساطت افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس حل شده است.

شهرآورد صدم پایتخت با یک گل به سود پرسپولیس خاتمه یافت و این تیم با ۵۷ امتیاز صدرنشین و استقلال در امتیاز ۵۵ باقی ماند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • میثم IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    مگه مامور نیروی انتظامی کیه ؟ مگه خدا هستن تا تقی به توقی میخوره میخوان شخص و بازداشت کنن!اصلا نیاز به وساطت اقای پیروانی نبود بعضی ازین مامورها با این رفتار ها فقط میخوان خودشون رو گنده کنن بعد اونوقت میبینی جای دیگه به خاطر یه عکس یادگاری با همین بازیکن ها حاضرن هر کاری انجام بدن
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    خیلی اشتباه کردند وساطت یکی از اراذل و اوباش را پذیرفتن، رییس پلیس تهران باید سریعا اخراج و بازداشت و محاکمه شود. پلیس مقتدر باید ورزشکار و بازیگر سینما و نماینده محلس و حوزوی و استاد دانشگاه و پزشک را بتواند بدون هیچ مانعی بازداشت کند و قوه قضاییه هم موظف است فرد بازداشتی را محاکمه و بدون تخفیق به اشد محازات محکوم کند. منتظر اقدام فوری دستگاه های نظارتی پلیس با رییس پلیس پایتخت و بازداشت فورب پیروانی و عبدی و گل محمدی به جزم اقدام هلیه اممیت ملی با اتهام محاربه هستیم.
  • رضا IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    1 0
    نیروی انتظامی کیلو چنده؟!! عبد بازیکن تیم سوگلی وزارت ورزشه قتل هم بکنه کسی جرات نداره بهش بگه بالای چشمت ابرو!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس